reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Jochym

Martin Jochym

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cogito, ergo sum. BVŠP FM Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Dobrý sused?

Martin Jochym

Dobrý sused?

A tak som pripravil susedov o ich výtlačky lokálneho periodika. SMERovalo do koša...

  • 5. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 321x
  • 35
Najlepšie z najhoršieho

Martin Jochym

Najlepšie z najhoršieho

Skončí sa niekedy doba keď si budeme stále a dookola vyberať to najlepšie z toho najhoršieho?

  • 2. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 895x
  • 11
Lebo mlčať by bolo hlúpe

Martin Jochym

Lebo mlčať by bolo hlúpe

Sme mladí, drzí, leniví, aktívni, neskúsení, zodpovední, ješitní, asertívni, komplikovaní, sebavedomí, naivní, otvorení, hluční, energickí, rozmaznaní, inteligentní, neschopní, odvážni, komerční, hrdí.  Mladí o mladých, o voľbách, o výbere, o vplyvoch a veciach ktoré s tým všetkým súvisia.

  • 24. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 776x
  • 0
Média, odraz Slovenska

Martin Jochym

Média, odraz Slovenska

Slovák sa sťažuje na stav spoločnosti , na to ako sa ľudia správajú. Mladí, starí.. A pritom zistiť stav slovenskej spoločnosti je tak ľahké. Stačí sa pozrieť na výsledky predaja tlače.

  • 8. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 179x
  • 20
Tu máš môj intelekt

Martin Jochym

Tu máš môj intelekt

Spoločnosť formuje a deformuje. Zoznámte sa s jednou z jej deformácií.

  • 8. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 021x
  • 10
reklama
Za hranicami krátkozrakosti

Martin Jochym

Za hranicami krátkozrakosti

Mladí ľudia už nepoznajú štát v ktorom žijú. Slováci ako celok zaviedli trend sťažovania sa na situáciu okolo, ale už len málokto je schopný spraviť niečo preto aby sa zmenila. Čo bude ďalej? Čo nastane ak budeme v tomto trende pokračovať aj naďalej?

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 905x
  • 5
Brainwashing

Martin Jochym

Brainwashing

Ako sa mení doma, meníme sa aj my. Otázne je ako. Čo všetko na nás vplýva a ako práve technologický pokrok rapídne ovplyvňuje to ako žijeme?

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 291x
  • 17
Si šťastný?

Martin Jochym

Si šťastný?

Mnoho z nás si už prestalo uvedomovať aké dôležité je zastaviť sa a položiť si otázku, či ten život ktorý žijeme nás naozaj robí šťastnými.

  • 8. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 823x
  • 1
O štáte v štáte

Martin Jochym

O štáte v štáte

Ako jednoducho človek môže prepadnúť svetu okolo seba napriek tomu, že vo vnútri chce ostať presne taký akým bol predtým...

  • 3. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 019x
  • 0
Cesta menšieho zla

Martin Jochym

Cesta menšieho zla

Kde nájsť cestu k tomu, aby sme už slepo nepodľahli sľubom jedného Smeru....

  • 2. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 504x
  • 0
reklama
Spoločnosť nespoločnosť

Martin Jochym

Spoločnosť nespoločnosť

  • 24. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 289x
  • 0
Neznášanlivosť

Martin Jochym

Neznášanlivosť

Na začiatok by som chcel povedať to ,že týmto článkom nechcem nikoho uraziť, nijakú skupinu ľudí. Článok nezovšeobecňuje len vyzdvihuje problémy lokality. Iný kraj iný mrav povedal som...

  • 31. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 317x
  • 0
Časovraždy

Martin Jochym

Časovraždy

Hneď ako som prišiel domov pripravil som si všetky materiály, všetko vyznačil, polepil a pozakladal. Keď som prišiel na internát tak som to odložil na poličku a leží to tam dodnes.

  • 31. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 366x
  • 0
Pokrok či Prepad?

Martin Jochym

Pokrok či Prepad?

Nie je to ešte ani celý mesiac čo som študentom vysokej školy a medzi časom prichádzam na obrovské kvantum vecí, informácií a postrehom. Najviac zo všetkého ma však zaujal výrok jedného môjho blízkeho kamaráta. Nie je podstatné ,že bol pri piatom pive išlo o hĺbku tejto myšlienky. Znel takto:,,keď som ja začal chodiť na vysokú školu, ešte to bolo niečo čo o človeku hovorilo že je inteligentný no dnes už študuje každý."

  • 19. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 280x
  • 0
fascinujúca zmena

Martin Jochym

fascinujúca zmena

Možno to znieť vtipne, možno len moja stredná škola bola taká aká bola no už po prvom dni na VŠ som tak trocha nechápal...

  • 24. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 442x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu