reklama

Časovraždy

Hneď ako som prišiel domov pripravil som si všetky materiály, všetko vyznačil, polepil a pozakladal. Keď som prišiel na internát tak som to odložil na poličku a leží to tam dodnes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:SK;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Po mojom príchode na vysokú školu sa mi prvý krát v živote stalo ,že som dostal neuveriteľnú chuť učiť sa. Chcel som byť najlepší a tá myšlienka ma strašne priťahovala. Hneď ako som prišiel domov pripravil som si všetky materiály, všetko vyznačil, polepil a pozakladal. Keď som prišiel na internát tak som to odložil na poličku a leží to tam dodnes. Čas som doteraz vypĺňal sedením na internete, pc hramy a občas akcie s priateľmi. Stále mám neuveriteľnú chuť po vzdelaní no nie som práve ten typ ktorý dokáže pozerať na knihu keď vačšina kupuje matišáka prípadne si chce dať partičku. Neviete si predstaviť aké mám výčitky koľko času som premárnil. No ale už to odbúravam. Prvý nepriateľ bol skonaný a teraz rozmýšľam nad obsahom HDD. Filmy, seriály.Po väčšine vám film nič nedá, práve naopak. O seriáloch nehovoriac. Mimo angličtiny do seba nedostanete nič a aj tej by ste sa naučili viac za dobu ktorú by ste sa učili. Toto je silný súper ale musím ho prekonať. Najnovšie ma ale prepadol ďalší silný nepriateľ. Kúpil som si nový mobil pretože naozaj funkcie môjho starého boli odoslať a prijať správu. No teraz premýšľam či mi to aj nestačilo. Objavil som totiž mobilnú televíziu. Keď máte dobrý displej tak nemáte problém vysieť tam nonstop. Blegh! No ale naspäť k tomu podstatnému. Na vysokej škole sa nedá učiť, teda určite nie na našom internáte a pochybujem že na ostatných je to oveľa lepšie. Iné je to na dievčenských izbách to nepochybujem, pretože tie boli stvorené k tomu aby sa dobre učili no opačné pohlavie dostalo do vienka určitú indispozíciu navzájom si to kaziť. Nedávno som na facebook napísal status, idem sa učiť. A v momente som pod ním mal komentáre typu: ,,čo je skúškové?“ Strácam naozaj ilúziu že na vysokých školách vyrastá inteligencia. Inteligencia vyrastá všade navôkol, ale určite nie je situovaná len na vysoké školy. Kto chce cestu k učeniu si nájde samozrejme, ale prečo je taká ťažká? Môj plán cesty k učeniu podľa doterajších skúsenosti je tento:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1.Zmazať filmy, seriály,pc hry a pod.

2.Pohádať sa so spolubývajúcimi prípadne sa odsťahovať

3.Asocializovať sa v škole

Pokiaľ zvládnete tieto tri body, pri priemernej inteligencii skončíte s červeným diplomom. Ak máte chuť. Všeobecne známa vec je bohužial tá ,že keď stredoškolák stretne vysokoškoláka (týmto nechcem uraziť ľudí ktorý študujú medinu, právo a pod.) odkaz od študenta žiakovy je: ,,vysoká škola je to najlepšie čo môže byť, tu sa len chlastá a keď máš skúškové účíš sa ako blázon.“ No z toho vyplýva ďalšia vec. Pri takomto nárazomov učení kde študent prečíta napríklad tisíc strán za tri štyri dni. Aký to má zmysel? Koľko z toho asi dokáže ľudská myseľ vstrebať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver asi len toľko. Keď nechcete vraždiť čas, uvedomte si že 70% činností ktoré robíte nespeje nikam len k nejakému popsocializmu na facebooku. Lenže vysoká škola raz skončí a potom príde čas ukázať čo vám dala.

Martin Jochym

Martin Jochym

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cogito, ergo sum. BVŠP FM Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu